Hemligt

7/11/2015 06:57:00 em jojo 0 Comments


Nu är ju möhippan igång, så nu behöver jag inte hemlighålla min närvaro i Stockholm längre... Min syster har en vän som gifter sig i september, och idag var det alltså dags för hippa. Semester som en har så följde jag med som sällskap på roadtrippen från Jämtland, och har ägnat dagen åt att åka buss och tunnelbana, tittat på träningsgrejer, strosat runt, och druckit kaffe i flera omgångar. Småturistat lite, helt enkelt.

Jag hade gärna passat på att träna nåt när det finns så många alternativ till inspiration här i Stockholm. Men ett rasp i halsen sätter stopp för den planen. Så det får bli annat istället. Imorgon tänkte jag försöka titta till Paradiset (Sveriges svar på Whole Foods enligt de som vet) och kanske Hornstulls marknad med. Ett besök på Forografiska vill jag också klämma in. Anders Zorns foton är jag väldigt nyfiken på, och kulturkontot måste ju fyllas på i sommar!

Nåt annat icke träningsrelaterat som händer i storstan i helgen?


0 kommentarer: