När en försöker fota sig själv...

5/21/2015 10:58:00 em jojo 0 Comments

...blir det lite såhär. Suddigt och det där benet som ska rakt upp i luften fick visst inte plats... Utöver det så är min tolkning att jag är lite stel i axlarna, och att jag måste börja rotera in fötterna lite när jag står i brygga. Annars är det inte illa för en trettiosexåring må jag säga.

Medan resten av Jämtland sprang en mil för chansen att vinna en bil, så körde jag dubbla pass på gymmet. Vickade nämligen både på en Sh'bam och en BodyBalance idag. Dansandet gick finfint, trots att vi inte var så många idag var det en härlig stämong.  Men jag har däremot en liten känning i övre muskelfästet för hamstrings, så en del övningar i balance-passet är inte särskilt bekväma. Jag får ta och fundera på hur jag ska rehabba det hela...

0 kommentarer: