Mamma massör

5/24/2015 01:01:00 em jojo 0 Comments

Här än av de mer välbehövliga aktiviteter (eller passivitet snarare kanske) den här helgen. Kalla mig partisk, men jag har ännu inte träffat på någon massör som är bättre än min egen mor. Certifierad och vidareutbildad på det mesta med. Hon är fantastisk och hittar självklart varenda triggerpunkt att bråka med. Idag satt de flesta på baksida lår, helt klart.

Har känt mig lite småtrasig på senaste tiden. Alltså stel, osymmetrisk och med en del knutor här och där. Kanske har även en gammal överbelastningsskada i hamstringsfästet fått för sig att kika fram igen. Så dagens tid på bänken var väldigt skön (på ett oskönt sätt), och jag är så tacksam för att mamma kunde tänka sig att helgjobba.

Och nu tillbaka till idrottsproven.

0 kommentarer: