Fotoljus

5/26/2015 08:09:00 em jojo 0 Comments

Lustigt. I omklädningsrummet på ena gymmet så är det alltid ett fantastiskt ljus, oavsett om det spöregnar (som idag), eller är strålande sol (väldigt länge sedan). Jag känner mig alltid snygg där när jag kommer till mitt pass, passar på att åma mig lite i spegeln, och tänker alltid att jag ska ta några snygga foton. Varje gång lever inte fotona upp till förväntningarna...

Sista Sh'bam-klassen på anläggningen för den här terminen, nästa vecka får alla som har kort på den här anläggningen träna på den andra under sommaren istället. jag kommer inte ha några fasta klasser i soffar, just nu känns det riktigt skönt, kropp och knopp är sliten och jag vill verkligen springa och yoga framöver. Utan klasser så finns ju chansen att jag tar mig för just detta.

Men först några klasser kvar i veckan, och sedan en himla massa i Åre till helgen. För årets mysigaste konvent närmar ju sig med stormsteg!

0 kommentarer: