Sportlov!

2/27/2015 08:56:00 em jojo 0 Comments

Världscupen i Falun 2011. Northugs rumpa.
När världseliten i längdskidor jobbade hårt och kämpade om VM-medaljer i Falun idag så gick jag på sportlov! Ytterst välbehövligt med en liten paus från kidsen, hur härliga de än är. Jag ska jobba lite i mitten av nästa vecka, men närmast väntar Göteborg! 

Flyger ner i morgon bitti och ska gå på LesMills-kvartaler i Sh'bam, BodyPump och BodyBalance i helgen. Sällan jag får chans att gå på just Sh'bam och Balance här i Norrlands inland, så det ska bli jätteroligt! Nån som ska hänga på Nordic Wellness Lindholmen eller Västra Frölunda i helgen?

Men så galen är jag inte att jag åker nittio mil bara för kvartaler. Nä, de är faktiskt inte huvudsyftet med resan, men vad som är det håller jag lite tyst om ett tag... Självklart hinns det med lite shopping och gott att äta med, och nu vill jag ju ha ditt bästa Göteborgstips, för nu var det länge sedan jag var där!

0 kommentarer: