Progress

2/28/2015 08:22:00 em jojo 0 Comments





Det bästa med den här dagen var när en vän som jag inte har sett på länge kliver in i omklädningsrummet på Nordic Wellness på Lindholmen! Här i Göteborg. Jag bor i Östersund. Hon i Stockholm. Vad är oddsen?!

Det näst bästa var dagens kvartal! Fatta vad jag har utvecklats som dansare det senaste året och ett halvt! Man behöver visst komma iväg på annat håll för att förstå det. Så det var hur kul som helst med Sh'bam-kvartal idag!

Alltså, jag är så sjukt stolt över mig själv! Jag satte varje steg direkt, det såg snyggt ut och jag kan till och med röra höfterna och bakåtjucka! Det kallar jag utveckling. Charlotte och Karin som höll i hela tjottabaletten var också riktigt grymma, det är då roligt när man känner sig lyft av tränarna.

Var bara tvungen att få sprudla av mig lite, och så hoppas jag att just du får en toppenlördagskväll!

0 kommentarer: