Ser jag en orienteringskontroll till så skriker jag och andra torsdagsbetraktelser

10/16/2014 09:29:00 em jojo 0 Comments

Äntligen är alla höstens orienteringskontroller inplockade! Nu är till och med jag rätt less på de orange-vita sakerna. De sista tog jag idag. De som vi använde i tisdags till en hård (men rolig) kamp mellan eleverna i min mentorsklass och deras föräldrar. Nattorientering minsann. Föräldrarna vann... De var som lite mer taggade tror jag. Rolig aktivitet att göra tillsammans ändå, och fikat efteråt var sannerligen uppskattat.

För övrigt så är jag visst som allra tröttast i veckan på torsdagar mellan halv tre och halv sex på eftermiddagen, då vill jag helst bara sova, men väl på plats på dansgolvet på gymmet är det fart på mig igen. Extra roligt att det var helt fullt på min efterföljande BodyBalance! Oktober är visst det nya september vad det verkar på tillströmningen av folk på klasserna.

On a last note så ska jag visst göra BodyPump-comback nästa vecka och fram till jul! Jomenvisst, kris i instruktörsleden och jag har ju ändå varit lite sugen på att dra igång pumpen igen. Nu får jag en klass jag kommer att få jobba in, och det känns spännande. Dessutom på vår andra anläggning, så nu kommer det också äntligen bli av med bastu och relax efter träning!

Slut på torsdagsbetraktelser.

0 kommentarer: