Vit lögn

9/18/2014 09:42:00 em jojo 0 Comments

Jag valde den fega vägen idag, nu när ödet spelade mig i händerna. Det var nämligen så att jag hade varit tvungen att bryta mitt löfte om ny koreografi på min BodyBalance-klass idag eftersom jag dels verkligen har haft det körigt under veckorna på den senaste tiden, och valt fjällmiljö istället för korre-plugg på helgerna. Så jag kan inte hela nya än. Har lagt fokus på Sh'bam vid de tillfällen det funnits tid till att öva, så där blev det nytt iallafall (även om jag redan i första låten gick åt fel håll, så det kan gå)...

Ödet då? Jo, inget av headseten, varken det ordinarie eller reserven, fungerade idag, så alla klasser fick köra utan. Och då sträckte jag på sanningen och sa att det inte var läge att köra ny koreografi utan headset, varken för deras eller min skull. Att det var bättre att flyta igenom det best of-pass jag har kört de senaste veckorna, och som de flesta känner igen. Alla var nöjda.

Eh, erkänner. Lite fegt, men skönt att få en vecka till att verkligen kunna leverera en bra klass...

0 kommentarer: