Höstersund

9/23/2014 08:59:00 em jojo 0 Comments

Syns dåligt på bilden, men det är snö på fjälltopparna långt i bakgrunden. Jag gillar min stad på hösten, men uj, mina fötter var inte beredd på att vara sju timmar vid skidspåret idag! (Ja, nu är det inte så att det är dags för längdskidor riktigt än, men våra orienteringslektioner utgår från vallabodarna längst ner på bilden). Och eftersom det var läge för några elever i en del klasser att utmana sig själva och ta svårare banor blev det ganska mycket väntan på de där sju timmarna. Brrr.

För att värma upp mig så bestämde jag mig efter middagen för att gå på min kollegas Sh'bam-klass. Härligt att bara gå och släppa loss ibland, och kolla in sin egen teknik emellanåt. Nu blev det i och för sig lite instruktörsdansande med, då jag fick komma upp under ett par låtar. Mitt knä håller faktiskt för att dansa, trots en hel del snabba vändningar. Skönt, även om jag såklart helst vill att det ska hålla för alla olika sorters aktiviteter!

0 kommentarer: