Toronto Waterfront

7/11/2014 02:55:00 fm jojo 0 Comments



Har haft fantastiska dagar här i Toronto hos min kusin och hans fina sambo! De har verkligen tagit hand om mig på bästa sätt. I morgon åker jag vidare till New York där jag möter upp lillasyster, vilket säkert kommer att bli ungefär lika fantastiskt, men mindre hemma-hos och mer turist-style. 

Idag turistade vi lite iallafall, och åkte färja ut till en ö precis utanför staden. Hängde på en sandstrand, spelade lite beachvolley, skaffade en ojämn bränna och åt sen nachos och drack öl på ett mysigt café i parken. Man satt på verandan eller i trädgården till ett litet gulligt, blått hus. 

På väg hem tillbaka blev startade himlen ett skådespel, jag fick se Toronto från vattnet, precis som jag sett på alla bilder, och en kille på en SUP paddlade förbi som en extra touch till mitt foto. Fint slut på en fin vecka.

0 kommentarer: