Lata dagar

7/26/2014 11:22:00 em jojo 1 Comments

Konstverket; Syster på Krokodil, får symbolisera de senaste dagarna. Lata dagar, och jag tycker att det är väldigt skönt att kunna vara tillfreds med just sådana dagar. Den här veckan har jag inte haft varken lust eller ork till någon fysisk aktivitet utomhus. Tror det är kroppens sätt att säga till att det är okej att bara vara, och bada.

En annan tid, ett annat år, ja då kanske jag hade känt mig stressad eller haft dåligt samvete för att jag inte tränar, men kanske är det åldern (fast förhoppningsvis bara vishet) som gör att jag just den här sommaren har taggat ner lite. Det betyder inte att jag inte vill röra på mig, eller att jag längtar efter några rejäla träningspass. Det betyder bara att jag tar det som det kommer.

Hur går det för din sommarträning?

1 kommentar:

  1. Tack bra! saknar gymmet dock – är rätt slö med egen styrketräning i gräset trots att jag har massa prylar. Inte lika skojigt ensam, tydligen... Saknar det dock verkligen inte nog för att önska att semestern vore slut. Sååå himla viktigt är det inte :)

    SvaraRadera