Frozen yoghurt

7/07/2014 01:22:00 em jojo 1 Comments



Jag älskar att prova på nya saker när jag är ute och reser, och mat är en stor del av upplevelsen för mig. Men det räckte med en sked provsmakning av frozen yoghurt med artificiell bacon- och lönnsirapsmak. Passar på den...

Däremot så har jag ätit dim sum i Chinatown, otaliga kaffe från olika kaffebarer och så bakade jag till min kusins stora lycka svenska kanelbullar igår. Men konstigt nog smakade de inte exakt som hemma. Goda, men lite annorlunda.

Ett annat sätt att uppleva saker på resor är ju att köra sightseeinglöpning. Så det blev lite träning igår, ungefär 5 km i titta-på-hus-tempo. Omöjligt att springa vilse, vägarna är spikraka! Efter en varm sprungit var det skönt att hoppa ner i poolen som alla i byggnaden får använda. Ett gym och en ångbastu finns också till förfogande om man är på det humöret.

1 kommentar:

  1. Baconet får vara för min del men tar gärna emot lönnsirap (den jag hade är slut :(

    SvaraRadera