BodyPump + Bad = Sant

7/30/2014 11:48:00 fm jojo 0 Comments

Haha, ser precis att mina sex senaste inlägg alla har vatten som tema på bilderna! Men det är ju inte så konstigt när det är, vad jag kan minnas, det varmaste vattnet i Storsjön på åratal! I natt ersattes högsommarvärmen av ett busväder som rensade upp lite i luften innan det nu återigen är rätt okej.

Vattnet är ju fortfarande varmt, så efter en semester-pump i väldigt kvav lokal så tog jag och slängde mig i sjön. Av med tröja och skor bara och sen kast uti! Som jag tidigare nämnt, min sommarträning har verkligen varit av det kravlösa slaget. Ja, när den ens blivit av alltså. Idag blev det av, och det var skönt att känna att det var skoj att lyfta lite vikter. Verkar lovande inför den inte allt för närstående hösten.

0 kommentarer: