For schizzle!

3/26/2014 07:56:00 em jojo 1 Comments



Det är på riktigt något konstigt. Jag är ju inne på min tredje förkylning den här vintern, tror jag. Och utöver att det är många fler än vanligt, så blir jag heller inte av med den här! Jag mår återigen crap, och har redan bytt bort morgonens BodyBalance. Igen! Tror aldrig jag har varit borta två veckor på rad från mitt instruerande på grund av sjukdom.

Imorgon är dessutom tanken att jag ska upp på ett soligt fjäll med en hel hop åttor, och det ska nog gå vägen då det inte handlar om något supertempo på skidorna, och med många raster. Men sen måste jag nog ta mig en rejäl funderare på hur jag ska hamna på plus igen. Det här håller ju inte.

1 kommentar:

  1. Aj aj aj, krya på dig och ta inte ut dig för hårt för guds skull :)

    SvaraRadera