Skol-SM och att träna varje dag

2/28/2014 04:30:00 em jojo 0 Comments

Vilka duktiga kids det finns alltså! Idag har jag varit i en skidbacke hela dagen, och coachat de elever som varit med på Skol-SM i Slopestyle. Och med coacha menar jag att jag har fixat så att de fick nummerlappar, mat och så har jag mekat lite med skidor. Fin sista dag innan sportlovet. Medaljer fick vi dessutom med oss!

Sista dagen är det även för de två utmaningar jag har haft i februari. Den ena är ju numer en klassiker, nämligen träna-varje-dag-februari. Eftersom dagens tävlingar drog ut lite på tiden hinner jag inte gå på den BodyPump jag hade tänkt som sista februaripasset, nu får det nog bli löpband eller nåt istället om nån timme. Vi blev några stycken som lyckades med uppgiften, och det är roligt att peppa och bli peppad av andra.

Den andra utmaningen berättar jag om i ett eget inlägg...

0 kommentarer: