Proteinfrulle och kvällsfix

9/10/2013 08:36:00 em jojo 0 Comments



Milkshake-frukost! Fryst banan, proteinpulver från Holistic (vaniljsmak), kakao och så hälften mjölk, hälften vatten. Sällan jag använder proteinpulver, men nu börjar det jag har hemma närma sig utgångsdatum, så jag pimpar det mesta. Den här blandningen blev toppenbra!

Frukosten gjorde mig redo för jobbdagen som innehållit allt från orientering till skolfoto. Att man aldrig kommer från att bekymra sig för hur man kommer att se ut i skolkatalogen, hur vuxen man än blir. Undrar om det sitter i väggarna...

Väl hemma så drogs tvättmaskinerna igång och några fixprojekt inleddes. Inte hade jag något för att försöka kalka av duschen. Poff, så hade en plastbit i duschmunstycket gått sönder och var obrukbart. En snabbutryckning till fix- och trixkedja och jag har iallafall en för tillfället fungerande dusch. När jag ändå var i gång så köpte jag en nytt munstycke till köket också.

/Handywoman

0 kommentarer: