Hej bloggen!

9/02/2013 10:35:00 em jojo 0 Comments



Tillbaka på hemmaplan igen, efter en underbar helg i Göteborg och en helt okej natt på tåg. Skutt till jobbet, där jag var lite yrare än vanligt och sedan vidare till en step-klass, där jag var ungefär lika yr som vanligt. Jag satte inte all coaching idag, och jag måste nog hitta något alternativt sätt att lära ut ett steg eller två. Men det var fullt med folk på passet, och det kommer att bli en rolig step-höst tror jag. Just den här klassen delar jag med bästa Anki, så det blir step ungefär varannnan vecka. 

September börjar faktiskt med en rejäl träningsvecka. Idag step, imorgon vick på en balance-klass. Sedan tänkte jag Sh'bamma både onsdag och torsdag, och torsdagsdansen följs ju av en torsdagsbalance. Partypump på fredag och så får jag se vad vädret säger till helgen och vad för aktivitet det månde bliva. Hurtig höst is coming up!

0 kommentarer: