Februari Kick Start!

2/01/2013 06:57:00 em jojo 0 Comments


Oh yes! Februari kickades träningsmässigt igång på bästa sätt! Nytt namn på gymmet, nya instruktörsjackor (jippie för samarbete med Nike) och grymma, fantastiska och alla andra superlativ man kan tänka sig till deltagare. Allt detta vägde verkligen upp min sista lektion för dagen som totalt hade dränerat mig på energi. Idag låg nämligen inte sjuorna så värst högt i kurs. Alls... 

Men nu lämnar jag allt som har med jobb att göra ända tills på tisdag. Om några timmar väntar nattåget till Stockholm och en av årets bästa träningshelger! Och om någon har ett tips på var jag sedan kan träna på måndag morgon/förmiddag så skulle jag bli tacksam. Gärna i närheten av Söder, Gamla stan eller City. Det kanske låter konstigt eftersom jag ska studsa och hoppa hela helgen, men som sagt, det är ju träna-varje-dag-månad, så nåt måste jag ju hitta på. Om det inte dyker upp något braigt förslag får det väl bli löpning med inkluderad sightseeing.

Håll nu tummarna för en problemfri tågresa så kanske jag träffar på några av er imorgon i Globen!

0 kommentarer: