Söt både på utsidan och insidan

11/06/2012 05:21:00 em jojo 0 Comments


Har ingen aning om vad jag ska göra med dem, men burkarna med kokossocker och björksocker från Renée Voltaire var ju alldeles för söta för att motstå när jag besökte butiken på PUB. Lite annat smått och gott fick också följa med därifrån, men det lämnade vi som tackgåva till de vi fick låna lägenheten av. 

Jag blir barnsligt lycklig av fina burkar, förpackningar och smart förvaring. Fast just nu nu är skafferiet överfyllt av inte fullt lika söta förpackningar, så nu väntar en ny skafferi- och frysrensarmånad så jag får någon ordning bland hyllorna igen.

Apropå söt. Jag drar mig länge innan jag uttalar mig om enskilda människor men någon som inte är så värst söt på insidan är Katrin Zytoimerska. Men varför det är så läser man mer om på en massa andra bra bloggar, så jag länkar till dem istället för till hennes eget inlägg...

0 kommentarer: