Min bästa vinkel

11/14/2012 10:30:00 em jojo 0 Comments

Efter-ett-dubbelpass-looken

Från höger sida, oftast lite snett uppifrån. Det är min bästa fotovinkel. Då spelar det som ingen roll att jag har samma ansiktsfärg som sporttoppen eller att kroppsformen inte riktigt är på topp. (Och jo, för skapa en rättvis bild av sammanhanget, jag är frisk och stark och tacksam över det, men jeansen är något tighta och obekväma just nu). 

Ibland försöker jag skoja till det. Och ibland tar jag kort på annat, som mat och sånt. Men är jag på bild trillar jag ofta tillbaka till samma stil. Det är ju rätt bekvämt också, istället för att ta massor av kort och hoppas att något blir okej är det ju enkelt att köra på ett säkert kort. Men jag lovar att försöka variera mig mera. (Länk-VM här ovan går till några av mina gamla inlägg, för att illustrera det hela liksom).

Så nu undrar jag. Vilken är din bästa vinkel och vad skulle du vilja se mer av (innehåll, text, bild, form etc.) här i min blogg? Ja, har du nåt du vill se mindre av så får du såklart berätta det också. Foton tagna snett uppifrån till höger kanske...

0 kommentarer: