Here we go again

11/21/2012 10:48:00 em jojo 0 Comments


På lördag är det en högtidsstund, för då börjar äntligen Vinterstudion igen! Och på söndag drar skidskyttevärldscupen igång, och jag är på plats som vanligt under alla veckans tävlingar. Tyvärr är det dåligt med snö runt om skidspåret, så några härliga vinterbilder kommer inte att kablas ut över världen i år. Om det inte kommer en köldknäpp och snö de närmaste dagarna. Jag håller en tumme. 

Så ikväll, efter min vanliga onsdagsdubbel med BodyBalance och step så träffades vi för att bestämma årets koreografi till publikvärmandet. Världens bästa och mysigaste gäng och nu börjar vi verkligen få rutin på det här, så det går rätt snabbt. En bra mix av musik har vi fått hjälp med, och tro mig, jag kommer att nynna på Gagnam Style dygnet runt nu ett tag. Inte för att jag vill, men den fastnar... 

Lång dag, men som sagt, med mycket att göra så hinner man inte tänka så mycket på livet. Så den här roliga, men tidskrävande, skidskyttegrejen hade bra timing måste jag säga. Nu bums i bingen, imorgon väntar en ny lång dag.

0 kommentarer: