Finn fem fel.

11/15/2012 10:31:00 em jojo 0 Comments


Eller iallafall två. Icas kundtidning landade i brevlådan idag. Ehh, jag äter inte smörgåspålägg, och funlight har jag mig veterligen aldrig köpt. Annars så stämde mina varor rätt bra. Kvarg, jordnötssmör, bönor, tonfisk och choklad brukar få en plats i kundvagnen. Dock inte just nu då jag har en streak-non-shopping-for-food (Sara kör på streak running, därav det lånade uttrycket). Jag har fortfarande massor av mat kvar, till stor del beror det nog på att jag knappt har varit hemma för att slita på ingredienserna...

I kväll blev det till exempel cashewschoklad och ägg igen efter ett dubbelpass med BodyPump och BodyBalance. Lyckades vara rapp i instruktionerna och i bytena på pumpen, och minimera antalet instruktioner på balance-klassen, så jag är nöjd med kvällen insats. Mindre nöjd är jag över att jag inte har duschat än. Jag lutar åt att sova i intorkad svett (tänkte ändå tvätta i helgen) och ta en fredagsdusch imorgon bitti. Ja, ibland orkar jag bara inte. Go'natt!

0 kommentarer: