Premiär, Feng Shui och 1000 inlägg

8/26/2012 09:42:00 em jojo 1 Comments


Sitter i soffan med en gigantisk skål med jordgubbar och två upphittade (i skafferiet) chokladpraliner och firar. Firar att jag är klar med min mastodontröjning av lägenhet, att jag äntligen har kört ett pass igen och att detta är mitt 1000:e inlägg. Grattis på mig eller vad man nu borde säga. Det står en flaska Cava på kylskåpet, nästan så jag skulle slå till med så många plus.

Fantastiskt passande att jag till slut har tränat, nu när detta är mitt tusende inlägg i min träningsblogg. Jag var riktigt nervös innan min BodyBalance-klass eftersom jag varken var säker på formen eller på ryggen. Eller instruerandet heller för den delen, länge sedan jag ledde ett pass. Formen var väl ungefär lika dålig som förväntat. Som den blir när man knappt tränat i hela augusti. Men ryggen höll och instruerandet gick väl på rutin kantänka. Många som uppskattade min mix. Peppad blev jag, så nu känns det bra inför framtiden.

Min braiga dag idag (eller jag fick ju faktiskt jobba ordentligt för att få ordning på torpet, men bra ändå) tänker jag för övrigt avsluta med lite mord. Ett mysigt avsnitt av Miss Marple på tv och så startar jag imorgon med den nya vanan; frukostmöte på jobbet! Varje måndag. Bra tänkt där kära rektor!

1 kommentar: