Time flies

6/13/2012 10:11:00 em jojo 0 Comments


Skolavslutningstider. Dagarna och kvällarna går i ett. Är det inte cykelturer och grillkorv är det niornas avslutningsmiddag och städdag. Träningen och fritiden, liksom den här bloggen, kommer i andra hand, men det känns rätt ok ändå med glada ungdomar och somriga sånger. 

Fin skolavslutning ikväll, om ett år kommer nog jag också att fälla en tår, då mina fina elever blir nior till hösten... Fast jag ska inte sticka under stol med att det är rätt skönt att vi nu får en liten paus från varandra ett gäng sommarlovsveckor först. 

Träningen kommer jag att låta bli som den blir fram till midsommar, dels måste jag bli helt hel i vaden men också ge mig tid till att fundera på vad jag verkligen vill göra av min träningssommar. Jag har några lösa idéer, men när lusten infinner sig ska jag försöka strukturera upp mina tankar. 

0 kommentarer: