Klant!

6/10/2012 10:25:00 fm jojo 1 Comments

Men jag hade lite lockar i håret
och kände mig snygg iallafall.

Tyckte tydligen det var en bra idé att dansa i natt. Och varför inte hoppa lite i takt till musiken. Poff, igen. Så nu sitter jag här med benet högt och lindat ännu en gång. Jag är så klantig och dum. Jag hade ju lovat mig själv att vara försiktig med vaden, men jag har tyckt att jag blev bra i den så snabbt och att det kanske inte var någon stor fara. En natt på dansgolvet och jag vet att jag behöver bli bättre på att lyda mina egna, och andras, råd. Tydligen är jag inte odödlig liksom. Eller som de påpekade på jobbet senast, jag börjar också att bli gammal...

1 kommentar:

  1. Åhhh. Typiskt. Men du var snygg iallafall! Krya nu, det räcker väl med att jag är lite halvtrasig.

    SvaraRadera