Cirkulation

6/06/2012 08:35:00 em jojo 1 Comments


Hurray! Det verkar som min vadskada är av det mindre slaget! Och med en kärleksfull behandling av mamsen som tejpade den så hoppas jag på en kort rehabperiod. (Kära mor och far firar förresten dagen till ära silverbröllop. Grattis, grattis!) 

Jag har lovat nära och kära att verkligen vara försiktigt och inte dumdristig, så jag tror att jag ska vila från stepklassen på måndag, och inte springa på ett tag. Och försöka se över hela kroppen litegrann, tydligen är jag inte någon ungdom längre....

Cyklade en kortis idag, dels för att få frisk luft men också för att låta blodet cirkulerar lite. Väldigt skönt, inga problem med vaden, men jag tror jag hittade den stenigaste grusvägen på den här ön. Bra vibrationsträning.

Hoppas ni har haft en fin nationaldag!

1 kommentar:

  1. Åh jag tycker att det ser så himla härligt ut med MTB. Jag tror det passar mig bättre egentligen.

    Men vilket sammanträffande. Min mamma och pappa firade också 25-årig silverbröllopsdag 6 juni :) Hurra för kärleken och lyckliga föräldrar.

    SvaraRadera