Glass

6/11/2011 09:47:00 em jojo 0 Comments


Sjukligt rastlös, trots att dagen har varit innehållsrik och det närmar sig läggdags. I natt lade jag mig dessutom inte förrän fyrasnåret, efter en sanslöst rolig personalfest! Under dagen har jag sedan hunnit sola, pluggat pump, tagit årets första dopp i sjön (ofrivilligt, jag provade en gammal tävlingskajak, och kom väl en meter innan jag plurrade). Jag har varit barnvakt, bakat en citron- och limepaj, varit på grillmiddag och dessutom gjorde jag glass imorse! Inte så svårt. Frukost-smoothien på ananas, banan och kokosmjölk frystes in i barndomsminnesvänliga byttor och det blev sketabra. Tillbaka till rastlösheten. För att nyttja den ljumma kvällen räknade jag ut att det finns två alternativ. Snöra på sig joggingskorna eller gå ut på lokal.

0 kommentarer: