Men skärp mig!

1/20/2011 10:10:00 em jojo 1 Comments


Logik är inte min bästa gren. Kommer hem sent från en alldeles lovely BodyBalance-klass och har en miljon borden. Sätter jag då igång med något av dessa borden? Som varje logisk människa hade gjort. Noop, jag sätter mig i soffan, slösurfar, tittar på handboll, tar larviga mobilfoton tänkta att se ut som att jag är en artonhundratalskvinna som dånar. För att passa in i det här inlägget liksom. Jag har så mycket att göra såhär på kvällen. Nu har jag ingen annan än mig själv att skylla, men väskan borde vara packad, disken borde vara diskad, kroppen borde vara duschad, planeringen borde vara planerad osv. Nu fixar jag nog en senis ikväll, eftersom jag har massa skoj att se fram mot i helgen. Det är nämligen dags för kick off! Hela "gymkedjan" (från tre orter) ska träffas och trivas i Åre. Hemliga aktiviteter, bad, häng och fest! Hotellsnarkning och hotellfrulle på det. Det blir grejer det. Täckbyxor och paljettklänning är nedpackat. Eller vänta, det är de ju inte alls det, för jag har ju inte packat än... Ska. Snart. Själva kick off-prylen sätter igång på lördag, men vi är några vänner  som åker upp redan imorgon eftermiddag, för att få umgås lite extra och åka på kvällsskidor. Inte synd om mig. Woop woop!

Hur ser din helg ut?

1 kommentar:

  1. Åh, låter som en typisk bra helg hörru :) . Och NÄSTA helg, då är du här i hufvudstaden och skakar rumpa längst fram på Åsa Es klass tillsammans med mig, yeeey!!

    SvaraRadera