Nämen en dusch kanske?

10/05/2011 06:38:00 em jojo 0 Comments


Tre timmar i skogen sen dubbla BodyPump-pass. Duscha mellan de två hann jag inte. Lite svett fick mina kollegor tåla på arbetslagsmötet. En inte helt ovanlig grej i och för sig, eftersom vi är många som har olika aktiviteter på onsdagsidrotten. Men nu. Duschen. Känns väldigt skönt att göra kväll så pass tidigt ändå. Har nu hela kvällen på mig att slappa i soffan. Tills det är dags att förflytta sig till sängen. Min plan om att komma i sängs i tid har också fungerat bra den här veckan.

Måste bara berätta om min ordinarie pump-klass på gymmet idag (under vilken jag för övrigt trodde jag skulle avlida på under utfallslåten, galet jobbigt idag). Jo, det coolaste av allt var att det aldrig har varit så bra taktkänsla på en klass någonsin. Alla var sjukt grymma på att hålla takten. Speciellt under benböj. Kändes som ett sektmöte liksom. Do as I say. Nästa vecka satsar vi på att alla har samma outfit också...

0 kommentarer: