Med socker på

10/04/2011 08:44:00 em jojo 0 Comments


Efter en nyttig och värmande lins- och sojakorvsoppa så fortsatte vi styrelsemötet med, för min del, oktobers enda sötsak. Dagen till ära, en kanelbulle såklart. Stolt ickebakat av mig. Jag jobbar ju på att slappna av och stressa ner den här månaden och valde därför att köpa bullar av de som faktiskt har bakning som försörjning istället för att göra egna. Stort beslut faktiskt. Just den här bullen kommer nog att gå åt under morgondagens aktiviteter. Schemat för dagen ser nämligen ut så här:
  • Mellan 9 och 13 (med ett avbrott för lunch). Sätta ut 25 orienteringskontroller i skogen till fredagens skolmästerskap. Bästa pappa hjälper mig. 
  • 13.30 till 14.30. BodyPump med elever på onsdagsidrotten. (Och ja, vi håller till på mitt gym och vi betalar för oss om någon undrar om licens etc).
  • 16.45-17.45. BodyPump-klass på gymmet.

Aktiv morgondag minsann. Nästan som ett gäng andra bloggers. Fast med frisk luft. Gött.

0 kommentarer: