Rekreation

8/20/2010 09:29:00 em jojo 1 Comments


Hade en plan att cykla hem från stugan i helgen, en trip på sisådär 8 mil, men det visar sig att mor och far inte ska upp. Att cykla både dit och hem (med en kylväska på ryggen) är jag inte riktigt sugen på. Och trötta ben har jag redan... Så därför brummar jag upp själv med min bil i morgon bitti för en skön och vilsam helg. Blir det bra väder så kan det bli en kortare fjälltur. Det är väldigt lyxigt att ha en stuga att mysa i. 


Det var så roligt på pumpen idag, trots att jag är helt slut i mina ben efter den här veckan. Bästaste grannen instruerade, och vi var ett helt gäng som bara njöt. Så mycket njutande det nu kan bli på ett BodyPump-pass. Sedan iväg på en trevlig trettioårsskiva. God mat och trevligt sällskap. Med massa barn omkring blev det en tidig kväll och jag kan ladda för att komma iväg tidigt i morgon bitti. Trevlig helg!

1 kommentar: