Är det någon hemma?

5/04/2013 04:28:00 em jojo 2 Comments


Det var det inte. Jag ringde inte innan, för jag ville överraska. Och det var nog tur det, för hade jag ringt och kollat hade det nog inte blivit 12 km löpning idag. 12 km, det är långt för mig det, så jag är väldigt nöjd med dagens träning. Det kändes även helt okej att springa på i uppförsbackarna, så det tar sig!

För att inte fastna på samma löprundor hela tiden tänkte jag att jag skulle bjuda in mig på spontankaffe hos en vän och arbetskamrat. Springa sex kilometer ut på landet, dricka kaffe, prata strunt och så springa hem. Nu blev det springa sex kilometer, ta en snabb stretch- foto- och skicka mms-till-nämnda-vän-paus för att sedan springa hem igen.

Kaffet får jag väl koka själv (lägga snabbkaffepulver i varmatten) den här gången då. 

2 kommentarer:

  1. Vilken superidé! Det där ska jag apa efter!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var riktigt nöjd med kaffelöparpåhittet. Man får reka i bekantskapskretsen vilka som bor på lagom långt avstånd.

    Kanske överraskar jag vännen som bor 4 mil bort nästa gång. Fast med största sannolikhet inte :)

    SvaraRadera