Skogspromenad

6/16/2012 10:11:00 em jojo 1 Comments


Ägnar mig åt lite hundvakteri såhär på kvällskvisten. En härlig skogspromenad fick jag och mitt fina sällskap till. Det är kanske inte sommar i luften, men det grönskar, det är friskt och säkert är de lätta, fuktiga, dropparna från himlen väldigt bra för hyn. Och för pälsen. 

Det är lite svårt att ha en träningsblogg när man inte tränar. Det märker jag nu. Jag ska försöka komma med några vettiga inlägg snart, det finns rätt många idéer i huvudet, men har inte riktigt fått ner dessa på pränt än. Finns det någonting som ni tycker att jag ska skriva om? Eller någon som vill fråga mig något? Var inte blyga, bara att fråga på isåfall...

1 kommentar:

  1. Oj vilken sööötis! Jag har aldrig varit en hundmänniska men läser just en bok om underbara hundar och börjar nästan längta efter ett fyrbenta sällskap ändå :)

    Ja men jag vill veta allt om dig. Bakgrund, vad som helst du vill delge och kanske nåt om vandring i Åre - funderar på att åka upp några dagar (om det finns tid - kanske egentligen redan nu inser att jag borde stryka) i sommar :)

    SvaraRadera