Nä, då...

12/21/2010 11:27:00 em jojo 0 Comments

Trötter

... jag har inte dött. Mysigt julstök och pyssel har gått före bloggandet. Och en jobbintervju! Träning har jag också hunnit med. Igår så fick jag rumpan ur schäsen och tog och gymmade lite. Kan vara andra passet på ett halvår... Värmde upp med en kort gymtriathlon. Tio minuter crosstrainer, tio rodd och tio löpning på band. Sen drog jag lite random i kablar och sånt. Axlar, bröst, triceps och rygg. Sen blev jag less och testade istället om jag kunde gå på händer på hela vår "löparbana". Det kunde jag. Ny gymgren? Å sen gick jag hem och pysslade vidare.. 

Idag har jag däremot kört järnet på vår LesMills-mix. Zwei stunden med Pump, Attack, Combat och Balance. Stod på golvet som deltagare under hela passet och det var riktigt roligt. Mina kollegor är grymma! Apropå kollegor. Jag har finurlat på en liten utmaning för mig själv. Men först måste jag vänta på vårschemat för att kunna planera in den. To be continued. Natti, natti.

0 kommentarer: