Prickig korv

5/03/2012 08:15:00 em jojo 0 Comments

Men det som ser ut som en jättelårkaka 
är bara en effekt av bild-appen.
Då var orienteringsäsongen igång på riktigt då. Into the wild... Vilket i sin tur också innebär att mina ben nu fram till höstkanten inte kommer att vara släta, fina, enfärgade osv. något mer. Dagens resultat i snårskogen blev prickig korv... Vad gäller mitt resultat-resultat så slutade jag nog top tio idag, av ca 40 startande. "Endast" fyra minuter efter käre far, och då gjorde ingen av oss någon jättemiss. Det är ett rätt bra resultat för mig. Jag börjar orientera helt okej, nu gäller det att kapa löpminuter. Tårtan närmar sig.

Någon minut till snabbare kanske jag hade orkat sprungit om det inte vore för att jag kört en BodyBalance-klass precis innan. Lite typiskt så ligger orienteringsdagarna på samma dagar som jag kör klasser på gymmet. Mmmm, en BodyPump i benen på tisdag. Inte fullt så mycket längt.. Nu dusch!


0 kommentarer: