Blogging much?

11/02/2011 11:34:00 fm jojo 0 Comments


Nä, inte precis. Nätet har varit nere ett tag, och med min iFån borta så blir det således både få och tråkiga inlägg för tillfället. Men igår lyckades jag iallafall konstruera om en stepklass medan passet pågick. Det var endast fem själar som ville steppa, och av dessa var det tre som var nya. Varav en modig karl. Snurrstep var inte riktigt grejen insåg jag när vi började värma upp. Förut skulle det ha gjort mig stressad, men nu när jag har kört step hela hösten så är jag tryggare i detta och det gick riktigt bra. Men jag måste fortfarande ta och göra en enklare koreografi, som jag kan köra när det är lite mer "basklasser". Tänkte iallafall till och skrev ner det jag gjorde efteråt, så nu har jag sådan grund att bygga på. 

Annars då? Jo, i eftermiddag väntar en härlig onsdagspump som vanligt, sen blir det nattåget till Göteborg! Yey! Häng, shopping och så har jag faktiskt bokat in mig på theConvention, så det blir en hurtig helg också! Syns vi där?

0 kommentarer: