If fitness is a state of mind...

10/30/2010 08:17:00 fm jojo 0 Comments


... så är jag både ful, fet och gammal idag. Vaknade så. En sån däringa dag bara. Tror jag vet vad det beror på. Den här känslan. Mest orsakad av för lite träning i veckan, makabert oregelbundna mat-tider, klent på sovfronten och så de där jobbeli-jobben, som liksom bidrog både till den första, andra och tredje anledningen. Men, jobbar i helgen, sen är det ju skollov, och eftersom jag är vikarie så får jag också vara ledig! Jag (eller snarare mitt bankkonto) är jätteglad över att jag har fått jobba så pass mycket ett par veckor nu, men lite less to do kommer att sitta fint! Kommer att bli mindre gymjobb framöver också, så snart blir det verkligen vara-snäll-mot-sig-själv-dagar igen! Träning, bra och god mat och lite mer kudde.

Ska försöka bli lite snyggare, smalare och yngre tills ikväll, för då ska jag på ett litet galej! God mat och trevligt sällskap är förhoppningarna. Tur att jag inte börjar förrän två i morgon. Eller ännu senare, om man väljer att inte ställa om klockan inatt...

0 kommentarer: