Fiesta!

10/31/2010 02:14:00 fm jojo 0 Comments


Hur många hemma-hos-spansk-kväll-tapas-fester har livemusik? Den som jag varit på... Som Spotify i liveversion. Bara att beställa en låt. Gänget är fullt av talangfulla musiker, som verkligen kan spela ALLT. Och tjejerna är inte rädda för att använda sin stämma! Förutom musik har det bjudits på fantastiskt god mat (värdinnan är kock), trevligt sällskap och härlig stämning. En väldigt god sangria till fördrink, men i övrigt så valde jag att hålla mig till alkoholfritt. För det första, jag är inte, och har aldrig varit, någon stor konsument av alkohol, och eftersom jag känner mig trött och sliten efter veckorna som varit så var det definitivt en smart idé att parta loss "sin alcohol". Tråkmåns för det? Icke sa nicke! Man kan stå i soffan och spela tamburin ändå... 

0 kommentarer: