Söndagskväll

9/05/2010 08:33:00 em jojo 3 Comments


Tänk vad fort en vecka går. Jag har inte tränat sedan i måndags. Nu är jag på g igen. Kroppen har fått sin vila, och idag var det väldigt skönt att köra balance igen. Mysig höststämning på klassen idag, massor av tända ljus och härliga deltagare. Och i morgon börjar höstschemat, nu gäller det att hitta några favoriter att pricka in. Men den här veckan kan det bli lite klent med helgträning. En fest och en ikea-trip hamnar nog i vägen. Blir till att klämma in massa träning i början av veckan.

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Fin blogg du har!
    Jag undrar vart du kör Bodyattack nånstans. Jag har letat i halva Stockholm efter gym som kör BA. Än så länge har jag bara hittat WC Värmdö.

    Ha det gott!
    // Linda

    SvaraRadera
  2. Vill också bara tacka för en trevlig blogg :) Keep up the good work!

    SvaraRadera
  3. Vad söta ni är som gillar min blogg! Tack, tack!
    Ja, Linda, du får nog leta dig en bra bit ut ur Stockholm om du vill köra BA med mig. Jag bor i Östersund... Självklart är du välkommen hit, annars håller jag tummarna för att du hittar ett BA-ställe snart.
    Jojo

    SvaraRadera